سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لاغری بدن با لیپوزونیکس

لیپوزونیکس یکی از جدیدترین فناوری های کاهش چربی بدون جراحی پیکرتراشی است. با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا، سلول های چربی نامطلوب در روشی بین 30 تا 60 دقیقه از بین می روند. هیچ چیز ناامید کننده تر از آخرین اینچ نیست که نمی توان آن را ریخت، به خصوص در اطراف دور کمر. با کمترین زمان استراحت پس از عمل می توانید به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید.

 لیپوزونیکس چگونه کار می کند؟یک سر درمان مخصوص طراحی شده روی ناحیه درمانی انتخابی شما قرار می گیرد.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران با نمونه کارهای قبل و بعد عمل

این سر درمان انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا را در زیر پوست به منظور هدف قرار دادن ناحیه مورد نظر چربی زیر جلدی (زیر پوست) ارائه می دهد. چربی زیر سطح به دلیل اثری به نام انعقاد حرارتی ناشی از سونوگرافی با شدت بالا از بین می رود. انرژی ارسال شده توسط سر درمان، لایه چربی زیر پوست را گرم می کند و باعث می شود سلول های چربی بدون آسیب رساندن به لایه پوست بالا از بین بروند. بافت چربی درمان شده از طریق فرآیند حذف طبیعی بدن برداشته می شود.سلول های چربی درمان شده شکسته شده و تری گلیسیرید (قطرات چربی آزاد) آزاد می کنند.

این تری گلیسیریدها توسط ماکروفاژها (نوعی گلبول سفید از سیستم ایمنی بدن) حذف می شوند. ماکروفاژها به بافت چربی (چربی) درمان شده جذب می شوند و قطرات چربی آزاد و باقی مانده های دیگر را هضم می کنند. سلول های تخریب شده به طور طبیعی توسط بدن پردازش می شوند و به آرامی از بدن دفع می شوند.انیمیشن Liposonix MOAانیمیشن Liposonix MOAچه نتایجی را می بینم و چه زمانی آنها را می بینم؟بلافاصله پس از درمان ممکن است کمی ناراحتی، قرمزی و تورم جزئی را تجربه کنید، که باید ظرف چند ساعت پس از درمان برطرف شود. بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی تخریب شده را پردازش کرده و آنها را از بدن شما خارج می کند. با انجام این کار، ناحیه تحت درمان شما به طور طبیعی باریک تر می شود.نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

درمان‌های تکمیلی یا نگهدارنده را می‌توان در آینده انجام داد تا مقداری چربی اضافی به شما کاهش دهد، اما درمان‌های اضافی حداقل تا 6 ماه پس از درمان اولیه توصیه نمی‌شوند.تصاویر قبل و بعد*عکس های قبل و بعد زیر فقط یک نمونه است. نتایج از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و هیچ تضمینی وجود ندارد که همه بیمارانی که این روش را انجام می دهند نتایج مشابهی داشته باشند.قبل و بعد از لیپوزونیکسقبلیبعدآیا درمان لیپوزونیکس بی خطر است؟روش لیپوزونیکس یک درمان غیر تهاجمی و ایمن است که معمولاً بیماران می‌توانند بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های عادی روزانه خود ادامه دهند. بیش از 10 سال تحقیق بر روی سیستم Liposonix انجام شده است، از جمله مطالعات بالینی چند مرکزی بین المللی.

هیچ عارضه جانبی جدی یا پیش بینی نشده مرتبط با درمان در مطالعات بالینی سیستم لیپوزونیکس مشاهده یا گزارش نشده است.برخلاف روش‌های کاهش چربی تهاجمی مانند لیپوساکشن یا لیپوماتیک 360 درجه که خطرات جراحی را به همراه دارد و نیاز به زمان استراحت قابل توجه پس از جراحی دارد، لیپوزونیکس تهاجمی و غیر جراحی نیست و بنابراین این خطرات را به همراه ندارد. بلافاصله پس از درمان ممکن است کمی ناراحتی، قرمزی و تورم جزئی را تجربه کنید، که باید در عرض چند ساعت پس از عمل فروکش کند.در روز درمان من چه اتفاقی می افتد؟در روز درمان شما، یکی از پزشکان زیبایی ما دوباره با شما درمان را انجام می دهد و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می دهد. خود درمان تا یک ساعت طول می کشد و توسط یکی از متخصصان ما در کلینیک زیبایی پارسیان تهران انجام می شود. TM این درمان غیر تهاجمی است و نیازی به استفاده از بی حسی موضعی قبل از عمل ندارد. سر درمان لیپوسونیکس در ناحیه درمان مورد نظر شما قرار می گیرد و آماده ارائه انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. در طول درمان لیپوسونیکس ممکن اس

 احساس ناراحتی جزئی، سوزش یا احساس گرما کنید. پس از درمان لیپوزونیکس ممکن است مقداری کبودی، درد و تورم در نواحی تحت درمان را تجربه کنید.

شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود ادامه دهید.کدام نواحی بدن را می توان با لیپوزونیکس درمان کرد و آیا من کاندید مناسبی هستم؟اگر به اندازه ایده آل خود نزدیک هستید و به دنبال خلاص شدن از شر آخرین ذره چربی سرسخت و ناخواسته دور کمر خود هستید، لیپوزونیکس ممکن است برای شما مناسب باشد. درمان لیپوسونیکس برای هدف قرار دادن شکم (هم شکم و هم شکم)، ران ها از جمله "کیسه های زین" و پشت برای آن دسته از "دسته های عشق" سرسخت طراحی شده است.چه کسانی نباید درمان لیپوزونیکس را انجام دهند؟لیپوزونیکس برای همه مناسب نیست. برای افرادی که باردار هستند، ممکن است باردار باشند یا شیرده یا شیرده هستند توصیه نمی شود. اگر فتق موجود در ناحیه تحت درمان دارید یا اگر BMI شما از 30 بیشتر است (از نظر بالینی به عنوان چاق طبقه بندی می شود) نباید تحت درمان لیپوزونیکس قرار بگیرید. روش لیپوزونیکس به عنوان درمان چاقی یا درمان کاهش وزن طراحی نشده است. این درمان برای افراد مبتلا به اختلال انعقاد، استفاده از داروهای ضد انعقاد یا برای افراد دیگر توصیه نمی شود



کلینیک زیبایی پارسیان تهران یک کلینیک خصوصی است که به طور مداوم پروتکل های درمانی را به روز می کند و بهبود می بخشد. این بدان معناست که ما همیشه جدیدترین و موثرترین درمان ها را برای هر بیمار ارائه می دهیم. هنگامی که با ما قرار ملاقات می گذارید، مشاور شما یک تاریخچه پزشکی کامل از وضعیت شما می گیرد و مطمئن می شود که برنامه درمانی شما برای نوع پوست شما مناسب است. ما طیف وسیعی از راه حل ها را برای هر مشکل پوستی داریم تا بتوانیم تشخیص دقیقی داشته باشیم و هر درمان را با توجه به نیازهای شما و نیازهای شما انجام دهیم.

کلینیک زیبایی پارسیان تهران در کمیسیون کیفیت مراقبت ثبت شده است. تمام متخصصان معتبر که برای کلینیک زیبایی پارسیان تهران کار می کنند در شورای پزشکی عمومی یا شورای پرستاری و مامایی ثبت نام می کنند. این متخصصان به راه اندازی چندین کلینیک تخصصی در مرکز خصوصی کمک می کنند.


هنگامی که شما یک مشاوره با ما رزرو می کنید، اولین قدم به سمت اهداف شما برداشته می شود. ما می‌خواهیم شما را به جایی که می‌خواهید برسانیم، و متخصصان پوست و تیم مراقبت ما اینجا هستند تا در هر مرحله از شما حمایت کنند.